loading...
سایت عطشان مداحی l atshanmadahi
reza بازدید : 277 چهارشنبه 11 آبان 1390 نظرات (3)

مراسم دعای توسل 10/8/90 مسجد مقدس جمکران در ایام شهادت امام باقر علیه السلام با نوای حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی آماده دریافت می باشد.

ای مصلح حقیقی عالم بیا بیا - مناجات حضرت اباصالح المهدی علیه السلام

روضه حضرت سیدالشهدا علیه السلام

دعای توسل

منبع میرداماد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سرباز آقا در تاریخ 1348/10/11 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و خسته نباشید . خیلی ممنون که لوگوی بنده رو قرار دادید . افتخار دارم که لوگوی شما رو در وبلاگم قرار دادم . امید وارم در آینده بتونیم با هم همکاری داشته باشیم . باز هم به ما سر بزنید ما هم میایم . زیر سایه امام زمان عج موفق و موید باشید . به امید یک پارچگی امت اسلام . یا علی شکلک

این نظر توسط سرباز آقا در تاریخ 1348/10/11 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من دوست دارم با وبلاگ شما تبادل لوگو داشته باشم ولی لوگوی من یه کم بزرگه یه نگاهی بندازید ببینید می تونید کاری کنید . اگر میشه لوگوی مارو قرار بدید به ما هم خبر بدید لوگوتون رو قرار بدیم .
در پناه خدا .
یا علی
پاسخ : انجام شد دوست من


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 1,141
  • بازدید سال : 7,980
  • بازدید کلی : 73,795